Sunday, May 1, 2011

Shauki Maravilla Gay??

Hish,tak senonoh betul entri ni..dah la membabitkan nama tuan punya blog ni sendiri..apa kes ni tiba2 je ada kontroversi liar pasal tuan blog ni?baru-baru ni kecoh dengan cerita Shauki Maravilla sentiasa keluar dengan Saiful Maravilla (Epoy)..haish,ada apa-apa ke bang?ce citer sket..orang pun nak tahu jugak..

Gambar yang diambil oleh peminat

"Tidak..tidak..tu semuanya fitnah yang dilontarkan kepada saya..saya tak tahu menahu dalam kes ini,dan saya yakin saya tak terlibat dalam kegiatan bermoral ni..saya dengan Epoy setakat kawan biasa" jawab tuan blog ni..

Beliau mengulas lagi, "Semua ni adalah gosip liar yang tiada asasnya..saya nak tahu sape yang cakap saya macam tu?kalau berani,sila tampil..salah ke kalau saya keluar dengan Epoy? alaa,tak payah risau la,setakat Epoy tu,bukan taste saya la..saya pun ada taste jugak..dan saya adalah normal,bukan gay..saya pun tak tahu dari mana orang dapat ilham untuk mengaitkan nama saya dalam hal yang ntah apa-apa ni.."

Macam tu la jawapan beliau setelah disoal..So kepada sesiapa yang mengenali Shauki Maravilla,sekarang dah clean n clear kan pasal citer ni..ape daa,dunia dah moden,tapi otak duk lapuk macam tu jugak..haish~

2 comments:

  1. semua tohmahan itu tidak benar. pemilik blog ini saya kenal benar. Die kawan baik BF aku...lalalala Shauki bukan GAY!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...