Thursday, May 26, 2011

Majlis Perpisahan

Semalam ada majlis perpisahan dan persaraan Penolong Kanan 1 SK Mulong 2..so tak payah mengajar hari ni..tapi bukannya boleh dok bersenang lenang je.. majlis grand ni.. still kena serius.. huhu.. dah lama aku tak dengar bunyi tepukan kanak2..teringat balik kenangan masa kat sekolah rendah dulu.. segar lagi dalam kepala ni.. dengar murid2 tepuk tangan bila ada performance dari students lain.. 

Rasa happy pulak bila dapat tengok performance dari murid2 ni.. muka diorang semangat je time nyanyi kat atas pentas sempena penghormatan kepada PK1.. nampak muka sorang2 yang nyanyi tu ikhlas sangat.. Mula dengan lagu dulu2 (tak ingat ape tajuk lagu), lagu Sudirman.. lagu Agnes Monica pun ada, Matahariku..hehe.. boleh tahan la.. Persembahan dari pihak guru perempuan pun tak menghampakan.. kat bawah ni aku ada nak upload salah satu video persembahan diorang..tapi ada problem skit.. takpe la,next time aku cuba upload lagi video2 ni.. nanti pakar2 boleh la komen.. haha ^_^

Tengahari pulak ada jamuan.. fuhh makanan penuh atas meja.. tak tau nak pilih yang mana dulu.. aku mulakan dengan yang paling dekat dulu.. cendol.. yang paling best makaroni.. durian pun ada.. terbaik la jamuan sekolah ni..lain kali buat la banyak2 sikit jamuan macam ni..boleh makan free selalu.. hahaha.. 

Gambar Program KGO Perdana di Jempol (masuk paper Utusan Malaysia 25 Mei 2011)

P/s: ada orang kata aku sekarang ni macam dah berubah sikit.. ape ek? aku pun tak faham.. haish~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...