Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

Saya mengucapkan Selamat Menyambut Hari Guru 
buat semua guru,bekas guru dan bakal guru di Malaysia..
TERIMA KASIH kepada cikgu2 di PASTI LABOK, 
PRA-SK LABOK, SK LABOK, 
SK KADOK, MRSM LENGGONG, 
UITM KUANTAN dan UITM SHAH ALAM. 
Semua orang yang pernah mengajar, mendidik dan 
bagi tunjuk ajar kepada kita,adalah seorang guru 
walaupun dia tidak berpangkat cikgu,
termasuklah mak dan ayah kita..
jangan dilupa jasa orang kepada kita..



Fuhh lega..dah habis tanggungjawab aku kat sini..baru balik dari Bandar Sri Jempol, ada program fasilitator dengan budak2 Form 4 dari sekolah sekitar sini..seronok dapat jumpa fasi2 abru dalam GPMS dan peserta2 Kem Gerakan Obor Perdana 2011..Minta maaf atas segala kekurangan program ni..

Sepatutnya aku balik kelantan hari ni,tapi sebab bas lambat sampai ke shah alam,dan mata aku letih sangat semalam,terpaksa la aku landing awal2 lagi..barang tak pack lagi,rumah sewa tak kemas lagi..banyak barang lagi tak siap..malas la nak bertolak lewat,dah la jauh..so terpaksa la ubah jadual,aku bertolak balik kelantan pagi esok..

Hmm kalau bas tu sampai awal kat shah alam ni,boleh je nak gerak balik hari ni..tapi yela,terpaksa la ikut suara majoriti yang nak balik lambat..boleh je bas tu sampai dalam pukul 9 lebih semalam..takpe la,mungkin aku sorang je yang ada hal hari ni,so terpaksa la ikut kan..bukan nak merungut,tapi ikut rasional la sikit..bagi orang yang tak tahu dan tak faham masalah dan keadaan semalam,memang sedap je cakap..kalau nak cakap,sume benda kita boleh cakap kan..itik pun boleh jadi ayam kalau nak ikutkan mulut ni bercakap..takpelah,benda dah lepas..kalau nak ingat pun,tak guna jugak..bukan boleh ubah apa2 pun..pape pun,still enjoy dengan program tu..thanx untuk semua yang terlibat.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...