Wednesday, May 4, 2011

Nervous!!!

Esok 5hb kan??hmm nervous nya!! 2 benda yang bakal membuat hidup aku kucar-kacir esok..First,EXAM.. dah la tak habis baca lagi ni..takutnya...mintak jauh la dari benda-benda yang melalaikan aku dari mengingati semua yang aku baca ni..dan mintak2 la aku boleh keluar dewan esok dengan muka happy sebab boleh jawab.. masalahnya,duk main blog ni,aku boleh jawab ke soalan esok..??

Satu lagi benda yang mendebarkan hati aku..NUFFNANG!! aku dah join contest untuk dapatkan tiket free screening movie Priest..esok admin diorang akan keluarkan result sape yang menang..hmm nervousnya..harap-harap la menang tiket tu..so,ada la perasaan happy sikit dalam hidup aku..hahaha..ok2,dah takde masa ni,aku nak sambung study dulu ni..Wish me luck untuk dua2 benda ni esok..hehehhe..tambah2 untuk the first tu..Amin~

2 comments:

  1. hahahaha....aku pon br wat blog..tp x jd la nak wat nuffnang.....hahaha.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...