Saturday, May 14, 2011

Tabiat Buruk Dalam Tandas

Aishh..euww..nak tulis pun dah rasa geli..ish buang semua fikiran kotor tu jauh2..kita fikir positif je..hehehe..agak2 korang la kan,apa posisi yang sesuai masa kita tengah melunaskan hajat dalam tandas??tau2 la hajat apa kan..kalau pergi mana2 shopping mall,mesti ada tandas awam kan..tiap2 bangunan kerajaan mesti ada tandas kan?so tak payah cerita la apa itu tandas sebab setiap rumah pun ada tandas..tapi 2 3 minggu ni fikiran aku agak terganggu dengan benda2 alah yang tak penting ni.. tak tau la apa sebabnya.. hehehe.. macam mana korang duduk ek masa hajat tu hampir tertunai??? hikhikhik..


1. kalau tandas duduk,secara normal orang akan duduk je la atas mangkuk tu..dah nama pun tandas duduk..dan muka dia akan menghadap ke dinding atau pintu (bukan menghadap ke arah tangki)..tapi ada je orang yang duduk mencangkung atas tu..benda ni kadang2 nampak macam tak normal,tapi bagi sesetengah orang,benda ni biasa je(sebab dah biasa buat)..lepas tu muka menghadap ke arah tangki flush tu..eeuuwww!! hahahaha..

2. kalau tandas mencangkung,biasa la..duduk je la situ..takde sape nak marah..hehehe..

Alaa,benda ni normal je sebenarnya dalam komuniti kita..orang yang buat tu pun ada kat sekeliling kita jugak..kita je tak sedar..asalkan hajat tertunai takpe la..dan dia basuh hajat dia tu..hikhikhik..

P/s: sori kalau ada yang tak suka entri ni =)

1 comment:

  1. hahah ,, ta pena lak terfikir nak buadd cmtuu ,, kihkihhh ,, ta jatooo kaa .. adejhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...