Tuesday, May 10, 2011

Thank You Nuffnang [Siri 2] - Premier Screening Priest

Fuh lega..orang lain dari semalam lagi dok jerit MERDEKA untuk sem 5 ni..final exam kitorang selamat sudah melabuhkan tirai penutup untuk sem ini..paper INSURANCE??hmm ok2 je,aku pun tak faham apa yang aku tulis semalam..Alhamdulillah..yang penting semua kekusutan dalam kepala ni dah tak ada..bangun pagi ni rasa kosong je..tak nak buat ape..

Antara Scene dalam Priest

Dan aku rasa happy sangat sebab ni kali kedua aku menang tiket premier screening dari NUFFNANG untuk filem Priest..berbaloi la jugak dapat menang tiket ni lepas final exam..tiket wayang tu 9 malam ni kat Midvalley,tapi sampai sekarang tak tau lagi nak bawak sape ikut sekali..housemate kata taknak, epoy pulak keje sampai pukul 7 malam,so tak sempat kalau baru nak bertolak masa tu..jalan jam..arghh senang2 aku bagi je tiket ni kat kawan aku..kan senang.. takkan la aku nak gi tengok sorang2,loser gila..hahaha.. bulan lepas aku menang tiket tengok cerita Hop, pun hadiah dari Nuffnang..best gila..sape kata cite tu untuk budak2 je..orang veteran macam aku pun layan gak cerita tu..haha..orang yang cakap tu sebenarnya dia jelez sebab tak menang tiket ni..huahuahua..

Huh,dah lama aku tak update blog disebabkan masa yang terhad untuk study..sekarang ni dah free..boleh la kembali berblogging..dalam 4-5 hari sepanjang aku tak berblogging ni,ada la 2-3 benda yang aku rasa nak update..tapi nanti dulu la..ni adalah top list blog aku yang aku bakal post nanti..bukan sekarang..sekarang ni takde mood lagi..hehehe..

1. review sepanjang minggu exam
2. posisi orang duduk masa dalam tandas (ada la cerita di sebalik tabir..)
3. adab masa baca Quran (sharing)

Hehehe tunggu je bila2 aku post next entry ni..keep viewing my blog..kepada sesiapa yang bakal menghabiskan final exam pada hari ini,all the best!! buat yang terbaik untuk last paper ni =)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...