Friday, May 20, 2011

Doktor Pula Hilang

JITRA: Doktor Mohd Noor Azam Mohd Nazri, 26, dari Taman Bunga Raya di sini dikhuatiri hilang setelah gagal dihubungi anggota keluarganya sejak empat hari lalu.

Bapanya, Mohd Nazri Wan Senik, 54, berkata beliau menyedari kehilangan anak pertama dari lima beradik itu apabila gagal menghubunginya ketika hendak menjemputnya pulang dari tempat kerjanya di Hospital Sultanah Bahiyah (HSB), Alor Setar.

"Saya banyak kali membuat panggilan tapi tidak berjawab, kemudian saya ke wad tempat dia bertugas dan dimaklumkan oleh petugas wad berkenaan yang dia tidak datang kerja. 

"Masa saya hantar di ke HSB dia lengkap berpakaian seragam doktor dan tidak menyangka dia tidak masuk kerja seperti kebiasaanya.

"Saya cuba mencarinya di sekitar hospital itu tetapi gagal," katanya di sini, hari ini.

Graduan dari Moscow Medical Academy itu sedang menjalani latihan di HSB sejak Oktober tahun lalu.

Ibu Mohd Noor Azam, Natrah Shaari, 52, berkata berikutan bimbang akan keselamatanan anaknya itu, satu laporan polis telah dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu pada Selasa bagi membolehkan pihak polis berusaha mencari anaknya.
 
"Saya bimbang sesuatu yang buruk menimpanya. Dia seorang anak yang baik dan tidak membantah cakap orang tua malah hubungannya dengan keluarga amat baik.

"Saya merayu kepada orang ramai yang jumpa anak saya segera hubungi balai polis berhampiran bagi membolehkan dia kembali ke pangkuan keluarga," katanya.


Orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai Noor Azam boleh menghubungi IPD Kubang Pasu di talian 04-9172222 atau Balai Polis Langgar, 04-7876222.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...