Monday, May 30, 2011

Senyuman Di Pagi Hari

Bukak mata pagi2,tak tahu apa nak cakap, tapi aku rasa hati aku macam happy semacam je.. currently in lalalala mood~ hahaha.. merawat kedukaan hati menyaksikan kekalahan Manchester United di tangan Barcelona.. tapi kira ok la tu.. dah masuk final ape..team lain tu banyak cakap je,tapi satu trofi pun tak sentuh season ni.. kalau setakat dalam liga pun boleh kalah 8-9 game, tak payah la nak mengata MUFC.. hohoho.. kalah dengan Barcelona,biasa la tu.. Mourinho pun pening kepala nak lawan depa ni.. 

Nak kata happy pun,aku rasa tak la sangat.. tapi hati tu macam senang sikit.. mungkin adik laki aku dah balik rumah, so dah lengkap dah family ni kat rumah.. ada plan baik punya nak berjimba-jimba ni.. hadoi,gaji tak masuk lagi ni.. lambatnya.. kalau dah masuk,boleh la nak jalan2,beli barang2 bilik ni.. 


Semalam ada peminat setia blog ni bagi cadangan supaya aku buat short stories dalam blog ni.. haish~ short story pasal apa ek?? kalau nak bercerita ni, i'm not a good story-teller, even not a good narrator at all.. kalau nak merapu topik yang ntah apa2 tu boleh la.. kalau masa2 kecik dulu mungkin boleh la sikit2 sebab masa dulu2,aku suka jugak tulis cerita ni.. dulu,siap berangan lagi nak tulis novel atau cerita bersiri,tapi bila umur dah lanjut ni,idea pun dah kering.. dah lama tak baca novel or short story dari mana2 majalah,so takde idea sangat la nak tulis.. nak senang cerita,bagi aku satu nama yang aku kenal then aku ceritakan dalam blog aku riwayat hidup dia (nak kutuk2 sekali pun boleh..hehehe).. especially budak yang bernama Syed Ahmad Muzzamir (lelaki jambu katanya)..

Seronok jugak boleh cerita pasal orang ni.. bukan nak mengumpat.. tapi nak story morry hal hidup dia.. sekurang-kurangnya boleh promote nama dia sekali dalam blog ni.. haha tapi nak buat nak promote nama,bukannya nak jadi PM pun.. hahaha.. nak ber'facebook' pun sekarang ni dah bosan.. so aku prefer untuk view je post2 kawan aku kat home.. nak klik button like pun dah malas.. tengok kat fb group pun bosan,asyik duk post benda sama je.. cuba la bukak new topic sikit.. haish~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...