Monday, April 4, 2011

Layakkah Shaheizy Sam Menang ABPBH 2010?

Seperti yang kita semua sudah sedia maklum,Shaheizy Sam telah pun dinobatkan sebagai Bintang Paling Popular di tanah air semalam..Anugerah yang sangat berprestij untuk menilai populariti seseorang artis melalui undian di surat khabar Berita Harian dan SMS..tak perlulah saya sebutkan kembali siapa yang memenangi trofi untuk kategori masing-masing semalam,sebab mesti semua dah tahu kan siapa pemenang2 nya.. lebih 30 000 penonton yang menonton anugerah itu secara live di dewan mahupun di rumah..


Shaheizy Sam
Tapi ada juga makhluk di muka bumi ini yang menyangkal kredibilty Sam untuk memenangi award ini semalam..wajarkah Sam memenangi award ini?ataupun ada artis Malaysia yang lebih layak untuk merebut tempat Sam sebagai pemenang?Bagi saya,memang Sam layak untuk memenangi ABP 2010 ini sebab memang dia yang dapat undian paling tinggi..tak kisah la mak dia sendiri yang undi anak dia ke,kakak dia yang undi ke,yang penting ada orang undi..kalau tak ada orang nak undi,takkan la dia boleh menang pulak kan..ini bukan soal layak atau tidak,ini soal siapa yang dapat undian paling tinggi..




Secara keseluruhan majlis gilang-gemilang semalam,memang award kali ini antara yang terbaik dan menghiburkan.. gandingan host yang mantap,Raja Azura,Zizan dan Syarifah Syaheera membuatkan penonton ketawa tak kering gusi..walaupun ada lawak yang tak menjadi,tapi gandingan mereka memang best..tambah pulak dengan gelagat Usop Whilca dan Johan..hahahaha..


Lisa Surihani: Pelakon Filem Wanita Popular
Lagu Soley Soley pun ada...
Rabbani kekal sebagai Kumpulan Nasyid Paling Popular kali ke-9

9 comments:

  1. nama pon undian peminat..betul tu..xkesahlah sape yg undi pon..alahai macamlah AF tu pon xde ahli keluarga yg mengundi bagai nak gila...so pafam² dan redha jelah sape yg menang...i memang suka sam...bukan sebab dia hensem ke hape..sebab dia berbakat...ingat lagi lakonan dia jadi budak cacat..memang menjadi dan menyayat hati...masih ingat sampai skrg...

    ReplyDelete
  2. bintang popular abpbh 2010 --> USOP

    ReplyDelete
  3. tak tengok pun..umah xde tv..sbb still lagi student..masih belum mampu nak bli tv

    ReplyDelete
  4. kalau org undi mksudnye layak la kot kan? da org minat hik3 :D

    thanks singgah www.herstoriie.com

    dayana singgah balik!

    ReplyDelete
  5. aduii,lawak la johan ngan usop wilcha tu,.adoii,kekek ketawe tgk diorg!,.hehe,

    ReplyDelete
  6. haha.. sam pat0t menang la...
    haha..terime kaseh siti sebaba tarik diri/..haha..
    persembahan terbaek...memang nt0k siti la... i likeeeeeeeeeeeee....!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...