Friday, April 1, 2011

Kerja S.M Hampir Settle

Alhamdulillah..akhirnya siap jugak project paper  ni,walaupun ada 10% lagi yang nak kena buat,tapi tu dah boleh dikira siap la tu..setelah 4 bulan bertungkus lumus duk siapkan research ni,penat woo..lepas ni dah takde kerja sangat,ringan sikit beban dalam kepala ni..

Dan yang lebih membuatkan aku rasa happy lagi bila aku dan budak2 group aku ChubbyFaiz dan Pert berjaya bersengkang mata sampai pukul 2-3 pagi untuk siapkan project paper ni,dan hasilnya lebih 100 pages berjaya disiapkan..harap2 la pengorbanan masa kitorang selama ni berbaloi (mintak2 la dapat A untuk subjek ni..amin...) Yelaa,dah turun naik mahkamah,duk interview lawyer,polis,forensik bagai,kalau tak dapat A memang frust la..

Tapi aku rasa macam dah nampak sinar A tadi bila jumpa supervisor kitorang,cuma aku rasa kena kerja keras sikit je lagi..come on shauki!! you can do it!! yeeaaahh!!


6 comments:

  1. good luck for ur project dude..! what u plant is what u will get.. hee tol ke x ni? hentam sajala labu... =,=''

    ReplyDelete
  2. amin.. insyaallah dapat a tu ^^

    ReplyDelete
  3. pergh...seratus sioott...
    gubluck r bro...kompom dapat a punyer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...