Wednesday, April 6, 2011

Happy Birthday to Me~

Happy birthday to me~

Happy birthday to me~

Happy birthday to wan shauki zhafiran~

Happy birthday to me~


Hahaha loser gila tuan punya blog ni sampai nak nyanyi kat blog..

Huh peduli apa aku apa orang nak kata..

Dah birthday aku,suka hati aku la nak nyanyi..hehehehe

Macam Usop Whilca dalam cerita Hantu Kak Limah pulak..

6 April 1989-2011..dah 22 tahun dah umur aku..

Hish,usia dah makin meningkat,tapi perangai macam budak lagi..

Takpe lah,biarlah masa dan pengalaman yang mematangkan aku..

Huahuahua~

Gambar time program kat ILDAS..hampeh..

13 comments:

  1. hahaha... meh nk tulun nyanyi..
    epi besday to u,,
    epi besday to u,,
    epi besday to tuan punye blog,,
    epi besday to u.. ngee~

    ReplyDelete
  2. hepi beday boy.,,,,
    tmbh tua kihkihkih

    ReplyDelete
  3. shauki, happy birthday! =)

    ReplyDelete
  4. rpenye pemilik nme yg sgt sedap,.ohh,tidak,.bkn bskut ni nk sdap2,.hehe,.slmt hri lahir,sme plak ngan geng semputterhebat CN,.smg trus success ye,.salam,.

    ReplyDelete
  5. Jakarta berkunjung...

    selamat hari lahir... moga sukses selalu. amin

    ReplyDelete
  6. wah...happy birthday eh....besok bday my bro pulak..hehehe..apepon semoga dipanjangkan usia dan dilimpahkan rezki yea....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...