Friday, February 11, 2011

what a wonderful day with my friends!!

Thanks kawan2 yang belanja aku hari ni..start pukul 2.00 petang tadi,aku keluar rumah pergi ambil Bob kat rumah sewa dia di Seksyen 8 Shah Alam..then,masuk UiTM ambil Ika dan Sally..pukul 3 lebih baru sampai di Sunway Pyramid..jalan2 dulu tengok2 barang,tengok orang,survey kedai makan..


Bob banyak diam je,tak macam selalu yang aku kenal..layan kejap tengok orang main ice skating,rasa nak main je tapi mahal plus tak pandai main..kalau jatuh nanti malu je..dah la ramai orang yang tengok dari atas..so,baik tengok je dari atas orang main kat bawah tu..kalau ada orang yang jatuh,kita gelak la..hahaha..


Lepas tu kitorang decide nak pergi makan kat restoran Kenny Rogers..maklum lah,Sally dan Ika dah janji nak belanja aku makan,so aku ikut je la..ni first time aku makan kat Kenny Rogers..


aku order set Quarter BBQ Chicken plus air Cappucino..perghh masyuk walaupun aku tak pandai makan..hehehe..borak2 sambil makan,ingat balik nostalgia lepas2,cerita pasal senior,mengumpat sikit2..lepas Asar kitorang balik..walaupun kejap je keluar lepak dengan diorang,tapi best..Sally macam blur sket,Ika macam biasa,over confidence..hehehe..cuma Bob je yang banyak diam..


Malam tu pulak Abah aku datang Shah Alam..dapat la aku makan chicken steak percuma kat Station Kopitiam kat pasaraya Bintang Seksyen 7..dalam pukul 11,lepak dengan Mirul dan Najwa di kedai makan Dzart 7..seronok borak sebab dah lama tak jumpa..bila kedai dah nak tutup,baru kitorang rasa nak balik..badan ni rasa penat je,tapi member punya pasal,takde hal la..sampai sini je event untuk hari ni,esok plan nak pergi berkelah kat Sungai Congkak pulak..peace..

3 comments:

  1. wah makanan sedapnya....hehehe...melimpah rezekilah eh..Alhamdulillah...pegi sg congkak baik2 tau...enjoy ur day..

    ReplyDelete
  2. saat jumpa kawan2 adalah saat yang paling berharga.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...