Saturday, February 26, 2011

S.M Mengidam Nak Main Gitar

Hari ni tiba2 Shauki Maravilla (aku la tu) rasa macam nak belajar main gitar la..rasa macam syok jugak kalau boleh main gitar..layan blues time bosan..tapi nak buat macam mana,gitar pun takde..nak beli pun,benda alah tu bukannya murah macam otak-otak yang orang jual kat kedai2..buat apa nak beli kalau tak pandai main kan..seronoknya kalau ada orang yang sudi ajar aku main gitar secara percuma..hehehe..mana la tau kot2 kawan-kawan bloggers aku ni ada yang pandai goreng gitar dan sudi nak ajar aku..hehehe..lagi seronok kalau ada orang yang nak hadiahkan aku gitar sempena hari jadi aku yang tinggal lebih sebulan je lagi..huahuahua..


Main gitar ni bukannya kerja senang,bukan main tarah je..ada la teknik2 dia jugak..boleh berbelit jari ni nak bagi betul2 pandai main..sama macam main bola la,bukan boleh main sepak je,kena la ada skill jugak kan..

P/s: birthday aku 6 April ye kawan2..hahahaha..

11 comments:

  1. baru je balik dr uptown(tempat makan ky UiTM nie)
    kt situ dr baru je tubuhkan band...dowg men gitar..hehe

    ReplyDelete
  2. ehem.. dulu aku main drum tapi pastu apa tah magic tetiba aku boleh main gitar . hahaha

    http://khairulhisyambox.blogspot.com/2011/02/macamana-untuk-bermain-gitar-solo.html

    mungkin boleh membantu? haha

    ReplyDelete
  3. thanx 2 all..nti aku try..jari kaku lagi ni..hehe

    ReplyDelete
  4. samelah kite..teringin nak main gitar, tapi tak pandai hekk

    ReplyDelete
  5. rumah ezzat ade gitar tapi takde orang pon nak main.. jadi perhiasan je kat ruang tamu.. Haha kelakar betul.. kalau nak, amek lah..

    p/s: birthday ezzat 13 mac ye.....HOHOHOHO

    ReplyDelete
  6. hai... kita mengidam perkara yg sama... sya pown teringin nk main gitar.. dlm proses blaja lagi.. :)

    ReplyDelete
  7. rumate aku skrg ni begitu gigih nk blajar gitar....
    kononnnya nk buat bahan bantu mengajar...
    huuhuh.

    ReplyDelete
  8. tu la,kalau korang pandai main,buat la tutorial kat blog korang..then,cuit2 la aku..hehehe

    ReplyDelete
  9. hehe.. insyaAllah...lama lagi kowt baru pandai.. haha :)

    ReplyDelete
  10. takpe..belajar je dulu..
    dah pndai t men kat Opah satu lagu k!
    hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...