Wednesday, February 9, 2011

PLAN JALAN2 ESOK

Yeayy!! Esok uitm shah alam cuti lagi sebab semua lecturer ada perjumpaan dengan Dato’ VC UiTM..so kena la isi masa lapang ni dengan jalan2..tiba2 semalam dapat sms dari Ika,dia ajak aku keluar sebab Sally nak belanja makan..orait…rezeki jangan ditolak..tapi dia yang suruh aku pilih nak makan kat mana..since orang dah nak belanja kita,takkan la nak makan kat KFC atau McD je kan..hehehe..tu la yang pening tu,tak tahu nak makan kat mana..takkan la aku nak demand lebih2 pulak nak mintak Sally belanja makan kat tempat mahal,dia nak belanja pun dah kira ok..



Mula2 ingat nak pergi Johnnys tapi lepas check kat internet,konfius pulak sama ada status restoran ni halal ke tak..tanya member2 pun,ada yang cakap tak halal..teringin jugak nak pergi makan steamboat..dulu pernah makan kat Johnnys,Jerry yang belanja..Fullamak,,sedap gila..tapi ada la kisah di sebalik peristiwa tu yang aku tak boleh tulis kat dalam blog ni..

My housemate, chubby bagi cadangan  aku pergi ke Flamingo,tapi tu pun tak betul2 sure halal ke tak..hish,nak fikir pasala makanan yang orang nak belanja pun susah..takpe la,tak kisah la makan mana pun,asalkan boleh masuk perut dengan selamat..nak tengok movie pun,sekarang ni tak ada cerita yang best pun..tak sabar nak tunggu Merong Mahawangsa keluar pawagam,preview filem tu nampak macam gempak je..biasa la,produk KRU,tak pernah mengecawakan lagi..tambah2 filem Magika yang keluar tahun lepas..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...