Monday, August 15, 2011

Masuk Belajar Balik Di UiTM Setelah Cuti 4 Bulan!

[Ini adalah auto-post entri]

Assalamualaikum..bagi pelajar UiTM, tajuk entry ni dah familiar di kalangan pengguna facebook.. kan ada group event yg ajak ramai2 masuk uitm tu.. aku x jawab, sebab mungkin aku attend, atau NOT ATTENDING! (for the first class on Monday..perhaps)..hehe.. bukan xde mood, tapi jiwa tu tak berapa kuat lagu nak melangkah masuk ke uitm.. hadoi, mana la perginya azam aku lepas result kuar aritu.. tiap2 result kuar, mesti ada je azam aku untuk next sem.. camne nak capai target kalau first day pun semangat ni suam-suam kuku je.. kena seru balik semangat 4 bulan cuti ni..


Dalam event kat fb ni, aku suka sangat respond student2 uitm sebelum melangkah balik ke uitm lepas raya nanti.. macam-macam post diorang.. ada yang suka, ada yang tak suka (confirm la ramai).. ni aku copy n paste balik post2 student UiTM yang berdedikasi tu..hehehe..

"Wah rindunya nk buat assignment , presentation..tidur smpai kul 2 ke 3 pagi utk buat assignment last minute..huhu.."

"x sbar nak jumpa lecturer pompuan yang santek2..haha"
"Elok tambah 4 bulan lagi cuti tu...biar xingat lgsg jalan nak masuk uitm...wakakakakaka:-)"
"k0mpem tulisan jadi h0d0h sket awal2 sem kann..haihh..kena prektis ni !!"
"xsabau nyer nak masok class yg ada air-cond, jumpe pakcik bus rapid pepagi buta... rindu nak naik bukit yg xbape nak tgi tue, xsabau nak mkn kat cafe kat menara... xsabau nak eeee, xsabau la nak buat sume nyer... kui kui kui kui... (tgn di dada, mata pandang ke atas) (^_^)v"
"rindu buli lecturers & kawan2.." --> komen aku: wah kau,hebatnya sampai lecturer pun ko buli..haha
"nak pegang pen mesti da x reti...tulisan mesti jadi buruk....hahahaha"
"saya memang bersemangat nak masuk ni..siap dah packing baju sikit2..hahaha..(^_^)v"
wahaha 'bagus' betul student UiTM ni kan..tapi UiTM sentiasa di hatiku~

3 comments:

  1. hoho...
    selamat kembali la....
    ktorg yg bdk dip nie skrg tgh bertungkus lumus ngn test...
    final nak dekat..hoho

    ReplyDelete
  2. hehe.betul2. da cuti 4 bulan ni, xsmgt nk g klas da.. adoi. lgi2 klas yg kul8.30 pg tu.. mak aih.. tido je blh x?? sok ari bru datang klas?? haha

    ReplyDelete
  3. post yg paling best : cuti 4 bulan sampai dah lupa jalan masuk uitm..huahuahua..

    Atsuko: gudluck ye=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...