Sunday, January 30, 2011

tak mahu saiz BESAR

Dalam bab2 saiz ni, kadang2 boleh jadi sensitif jugak,tambah2 kalau saiz badan..hodoh sangat ke kalau jadi gemuk?buruk sangat ke kalau terlalu kurus? Kawan tak nak jawab sebab soalan ni terlalu subjektif..tapi bagi kawan,bila kita nak pilih pasangan hidup dan meletakkan saiz badan sebagai syarat, ini memang melampau!! Apa kamu tu dah cantik sangat ke nak demand2 personaliti orang?



Kononnya yang perempuan mesti nak lelaki yang kuat bersukan (tuff dan seksi katanya)..kalau si teruna pulak nak si dara yang kurus dan cun je..orang yang demand lebih2 ni,macam la  mak bapak dia tu menteri..kalau nak cukupkan syarat2 kat atas ni,alamatnya memang tak ramai la orang kita boleh kahwin sebab kat Malaysia ni,berapa kerat je yang ada saiz badan perfect..

p/s: loghat org perak cakap “ntah ye ke idaknye bahagia deme ni kalau dapat yg hensem2 pun”..memang la kamu ada kuasa memilih,tapi jangan lah nak ngada2 sangat..jadi andartu nanti baru tau..peace.

5 comments:

  1. Soal jdoh..tlah dttapkan oleh Dia..huhu~

    ReplyDelete
  2. kolotnye for those yg pk mcm tu..or maybe itu sebagai syarat2 kecil bg mereka even mereka sgt2 lah kesah..kn?kn?kn?..hmm keserasian itu yg penting..dan pape pn sentiasa berdoa utk yg terbaik bg diri sendiri..
    p/s: terlebih excited komen :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...