Tuesday, July 26, 2011

Ekspedisi Rakan Alam 20

Fuhh selesai sudah pertapaanku di Gunung Ledang selama 7 hari.. penat.. tapi yang pasti senyuman tetap terukir di bibir2 peserta dan urusetia yang terlibat dalam ERA 20.. no ledang aku cantik punya.. 1111.. ko ada? hahaha.. bagi sesiapa yang tak pernah join ERA anjuran GPMS UiTM Shah Alam,mesti korang tak paham apa tu no ledang.. no ledang ni lebih kurang nombor surat beranak korang la.. kami warga GPMS yang ke-20 yang lahir di Gunung Ledang ni sebagai peserta.. 


ARMADA 20 - nama batch kitorang untuk peserta ERA 20.. penggoncang nusantara.. harap semua peserta jgn cakap je nak berapi, tapi sama2 la kita buat yg termampu.. yang penting,mulakan dgn niat.. ERA ni best ke tak best, korang join dulu.. (so far aku tak pernah dengar lagi peserta merungut program ni tak best) hehehe..


Niat aku pergi Gunung Ledang dah tercapai.. pengalaman baru.. kawan baru.. sahabat baru.. memori baru.. dan kitorang sama2 dah berjaya tawan puncak GPMS.. operasi demi operasi dapat la diselesaikan even ada yg fail (group aku la tu yg buat hal).. damn, penat gak la tapi semua tu aku still mampu buat.. air sungai tu dah jadi mcm bio aura je,main cedok je kalau nak minum.. sebab tu la time balik ada yg sakit perut.. hikhikhik.. siap boleh jumpa dgn tok janggut yg stylo lagi..


Bila dah sampai kat puncak GPMS,sume orang duk main amik gambar je.. sadis betul la, ni la nasib orang macam aku ni yang tak bawak kamera.. kena tggu dan buat2 tebal muka mencapub dpn kamera orang nak masuk skali dalam gambar tu..haha.. hasilnya, berjaya la 2-3 gambar aku dimasukkan dalam gambar2 diorang.. ni aku upload mana2 gambar yg ada muka aku je.. hehehe..

 
Group 5 memang terbaik

Otai2 Group 5

 
Menuju Puncak GPMS

Semua muka happy

 
 

ARMADA 20
-PENGGONCANG NUSANTARA- 




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...